Gönderen Konu: Off-Season, Summer League, Pre-Season 2017  (Okunma sayısı 4733 defa)

vence

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • İleti: 92
  • Cinsiyet: Bay
  • Bombardier
Off-Season, Summer League, Pre-Season 2017
« : 02 Temmuz 2017, 19:09 »
Ball/Clarkson/Dozier
Hart/Nwaba/Brewer
Ingram/Deng
Randle/Nance JR/Kuzma
B.Lopez/Zubac/Bryant

Gelenler:
Brook Lopez
Lonzo Ball
Kyle Kuzma    
Josh Hart    
Thomas Bryant    
P.J. Dozier

Draft öncesi D'Lo ile Mozgov'u göndererek Lopez'in biten kontratını alarak önümüzdeki yaz için elimizi epey rahatlattık. Draft'tan Lonzo Ball, Kyle Kuzma, Josh Hart ve Thomas Bryant'ı seçtik. Draft'ta seçilemeyen P.J. Dozier ile kontrat yaptık. Nwaba için takım opsiyonunu kullanarak bu sene için elimizde tuttuk ve en nihayetinde Tarik Black'in kontratını waive ettik.

Hedef 2018 free agent havuzu olduğu için bu sene tamamen gelişime odaklanmamız gerekiyor. Paul George da Thunder'a gönderildiği için bu yıl içinde çok fazla hamle gelmeyecektir. Muhtemelen eldeki devam eden kontratları göndermeye çalışıyor olacağız.

Las Vegas Summer League 7 Temmuz'da başlıyor. Kadro geçtiğimiz günlerde açıklandı. 7, 8 ve 10 Temmuz'da sırasıyla Clippers, Celtics ve Kings ile oynayacağız. 

« Son Düzenleme: 23 Temmuz 2017, 13:25 - Gönderen: Jr. Kobe »

Jr. Kobe

  • Administrator
  • Laker
  • *****
  • İleti: 207
  • Cinsiyet: Bay
  • smartass *
Ynt: Off-Season 2017
« Yanıtla #1 : 03 Temmuz 2017, 02:07 »
Burada Summer League için favori olduğumuz yazıyor. Tabii biraz dalga da geçmişler "Lakers is back!" falan diye ama olsun :)
https://www.silverscreenandroll.com/2017/7/1/15909780/la-lakers-nba-summer-league-championship-odds-favorites-las-vegas-brandon-ingram-lonzo-ball-playoffs

Takas ve Draft heyecanından sonra bir boşluğa düştük. Gazımızın alınması için Summer League'de takımı izlemek güzel olacak.

Crazy_Kobe

  • Laker
  • ***
  • İleti: 171
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 2017 NBA Summer League
« Yanıtla #2 : 04 Temmuz 2017, 17:55 »
Forumun kapalı olduğu dönemde tanking sağolsun Ncaa ve Yaz ligini falan takip eder olduk.Seneye draft hakkımız da yok geçelim şu yükselişe artık.

Yaz ligi fikstürümüz;

Jul 7, 2017
8:30 PM ET    v.L.A. Clippers

Jul 8, 2017
8:30 PM ET    v.Boston

Jul 10, 2017
10:30 PM ET  @Sacramento

bryant

  • Rookie
  • *
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
  • KIRK İKİ
Ynt: Off-Season, Summer League 2017
« Yanıtla #3 : 05 Temmuz 2017, 13:24 »
Bu sene de pek bir ümidim olmasa da gençleri izlemek birazcık heyecanlandırıyor. Ball Boy'un neler yapabileceğini görmek için sabırsızlanıyorum. İyi bir yaz dönemi olması dileğiyle...

badass

  • Rookie
  • *
  • İleti: 42
Ynt: Off-Season, Summer League 2017
« Yanıtla #4 : 07 Temmuz 2017, 20:30 »
maçsızlıktan kurumuştuk valla nihayet o gün geldi :)

bu gece 3'te clippers ile oynuyoruz.

Jr. Kobe

  • Administrator
  • Laker
  • *****
  • İleti: 207
  • Cinsiyet: Bay
  • smartass *
Ynt: Off-Season, Summer League 2017
« Yanıtla #5 : 08 Temmuz 2017, 00:12 »
maçsızlıktan kurumuştuk valla nihayet o gün geldi :)

bu gece 3'te clippers ile oynuyoruz.
İzleyecekler için düzeltme yapayım, 3:30'da maç.

Gkhaan

  • Rookie
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Off-Season, Summer League 2017
« Yanıtla #6 : 08 Temmuz 2017, 03:41 »
Beyler sağlam link aranıyor

vence

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • İleti: 92
  • Cinsiyet: Bay
  • Bombardier

bryant

  • Rookie
  • *
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
  • KIRK İKİ
Ynt: Off-Season, Summer League 2017
« Yanıtla #8 : 08 Temmuz 2017, 04:42 »
Dev Hizmet: http://ifirstrow.eu/watch/553251/1/watch-los-angeles-lakers-vs-los-angeles-clippers---summer-league.html
Ya şu yorumcuyu hangi kafayla seçmişler ya. Sese bak, kulağım tırmalanıyor herif konuşurken. Gırtlak kanseri gibi herif vallahi.
« Son Düzenleme: 08 Temmuz 2017, 05:09 - Gönderen: bryant »

bombaleya

  • Rookie
  • *
  • İleti: 13
Ynt: Off-Season, Summer League 2017
« Yanıtla #9 : 08 Temmuz 2017, 11:01 »
Lakers Highlights vs Los Angeles Clippers / 2017 NBA Summer League