Anket

Bu sezon için "gerçekçi" hedefiniz nedir?

NBA Finali
9 (31%)
Batı Finali
11 (37.9%)
Play-off 2. tur
5 (17.2%)
Play-off
4 (13.8%)

Toplam Oy Verenler: 29

Oylama kapandı: 24 Ekim 2019, 14:04

Gönderen Konu: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi  (Okunma sayısı 12047 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi DeadAsDeadCanBe

  • Laker
  • ***
  • İleti: 283
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #820 : 11 Kasım 2019, 07:26 »
Clear Path çıkmaması rezillik oldu. AD de son hücumda sıçışları oynadı.

L çıkmazsa iyidir şu maçta.

Çevrimdışı Jr. Kobe

  • Administrator
  • Laker
  • *****
  • İleti: 481
  • Cinsiyet: Bay
  • smartass *
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #821 : 11 Kasım 2019, 07:31 »
LeBron top oynamayınca hücumdaki akıcılık sorunu daha da ayyuka çıkıyor. Danny Green gibi bir adama henüz sayı attıramamış olmak falan facia.

Çevrimdışı RuSTeDSouL

  • Yönetici
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 629
  • Cinsiyet: Bay
  • Akbaba..
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #822 : 11 Kasım 2019, 07:31 »
Clear Path çıkmaması rezillik oldu. AD de son hücumda sıçışları oynadı.

L çıkmazsa iyidir şu maçta.

Valla ay sonuna kadar ki maçlara baktığımda Miami ve bu maça yenilgi yazmıştım.. O yüzden benim açımdan sıkıntı yok..

Çevrimdışı Hollywood

  • Superstar
  • ****
  • İleti: 619
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #823 : 11 Kasım 2019, 07:32 »
Kuzma hadi abicim South Baye

Çevrimiçi yituruz

  • Hall of Fame
  • *****
  • İleti: 1,118
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #824 : 11 Kasım 2019, 07:36 »
Hakemler bok gibi

fena, ama yine de Boucher'e tokatlanmasak iyiydi :D

Çevrimdışı Hollywood

  • Superstar
  • ****
  • İleti: 619
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #825 : 11 Kasım 2019, 07:37 »
Toronto hayvan gibi mücadele ediyor

Çevrimiçi DeadAsDeadCanBe

  • Laker
  • ***
  • İleti: 283
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #826 : 11 Kasım 2019, 07:40 »
Ya bizim skorda geri düşünce neden tek oyun planımız Lebron'un getirip getirip atması oluyor?

Bu ne saçma sapan bir şey arkadaş ya.

Çevrimiçi yituruz

  • Hall of Fame
  • *****
  • İleti: 1,118
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #827 : 11 Kasım 2019, 07:42 »
Hakemler sonunda bir iki düdük çaldı da lehimize rahatladık...

Çevrimdışı Crazy_Kobe

  • Laker
  • ***
  • İleti: 307
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #828 : 11 Kasım 2019, 07:46 »
Bu sekans neydi ya?

Çevrimdışı RuSTeDSouL

  • Yönetici
  • Superstar
  • *****
  • İleti: 629
  • Cinsiyet: Bay
  • Akbaba..
Ynt: 2019-20 Anthony Davis Sezonu: Maç Takibi
« Yanıtla #829 : 11 Kasım 2019, 07:46 »
Oha yalnız maçı döndürecek bütün pota altı atışlarını kaçırdık.. Basketbol Tanrıları kazanmamızı istemiyor..