Gönderen Konu: #1 Kentavious Caldwell-Pope  (Okunma sayısı 2906 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DeadAsDeadCanBe

  • Sophomore
  • **
  • İleti: 234
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #20 : 28 Ekim 2018, 12:13 »
Kendine bakmıyor.

Çevrimdışı Hollywood

  • Laker
  • ***
  • İleti: 292
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #21 : 15 Ocak 2019, 10:41 »
16-17 yıldır Lakers'ı izlerim. Bu herif kadar sevmediğim bi oyuncu olmamıştır heralde. Durduk yere aklıma geldi sinirlendim yine. Yok mu California'da dürüst namuslu bi hakim, savcı? Atsınlar geri bunu içeri. Mola dönüşleri de bu kazmaya üçlük attırmak için set çizen Luke Walton da ayrı bi şaka.

Bu kazmanın 2 yıl için Lakers'dan 30 milyon dolar alıyor olması ise hayata dair umutlarımı her zaman korumamı sağlıyor.

Çevrimdışı RuSTeDSouL

  • Yönetici
  • Laker
  • *****
  • İleti: 468
  • Cinsiyet: Bay
  • Akbaba..
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #22 : 15 Ocak 2019, 17:40 »
16-17 yıldır Lakers'ı izlerim. Bu herif kadar sevmediğim bi oyuncu olmamıştır heralde. Durduk yere aklıma geldi sinirlendim yine. Yok mu California'da dürüst namuslu bi hakim, savcı? Atsınlar geri bunu içeri. Mola dönüşleri de bu kazmaya üçlük attırmak için set çizen Luke Walton da ayrı bi şaka.

Bu kazmanın 2 yıl için Lakers'dan 30 milyon dolar alıyor olması ise hayata dair umutlarımı her zaman korumamı sağlıyor.

Ya kontratı senelik değil de, 4 senelik olsaydı.. Şükretmeyi öğrenelim..

Çevrimdışı Hollywood

  • Laker
  • ***
  • İleti: 292
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #23 : 15 Ocak 2019, 19:41 »
Ya kontratı senelik değil de, 4 senelik olsaydı.. Şükretmeyi öğrenelim..

Mozgov, Deng... İyi kurtulduk valla.

Çevrimdışı yituruz

  • Superstar
  • ****
  • İleti: 696
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #24 : 15 Ocak 2019, 21:45 »
Bu kadar nefret edilecek bir oyuncu oldugunu dusunmuyorum...

Çevrimdışı Ahkam Kuşu

  • Rookie
  • *
  • İleti: 98
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #25 : 20 Ocak 2019, 06:32 »
2 senedir takımın zeka ortalamasını tek başına düşürüyor. Hele bu sene bunu Lance Stephenson ve Beasley gibi adamların olduğu bir kadroda beceriyor.

Çevrimdışı RuSTeDSouL

  • Yönetici
  • Laker
  • *****
  • İleti: 468
  • Cinsiyet: Bay
  • Akbaba..
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #26 : 20 Ocak 2019, 06:38 »
Uzatmada, 1 sayı fark varken kaldırıp attığı üçlük tam Sabri Sarıoğlu işiydi..

Çevrimdışı Damar

  • Yönetici
  • Sophomore
  • *****
  • İleti: 196
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #27 : 20 Haziran 2019, 11:12 »
Lakers bu adamdan kurtulamayacak sanırım. Hala Lakers ekipmanlarıyla çalışırken fotolarına rastlıyorum sosyal medyada. Ne bulaşık adammış.

Çevrimdışı Crazy_Kobe

  • Sophomore
  • **
  • İleti: 244
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #28 : 26 Haziran 2019, 11:05 »
Lakers bu adamdan kurtulamayacak sanırım. Hala Lakers ekipmanlarıyla çalışırken fotolarına rastlıyorum sosyal medyada. Ne bulaşık adammış.

Ödül töreninde de Jeanie Buss'ın yanındaydı gördüğüm kadarıyla. Menajeri zaten malum Rich Paul. Geçen sene nefret ettirdi kendinden kesinlikle. Teorim şu; takımın 3&d'ye çok ihtiyacı var ve duruma göre düşük bir ücretle anlaşma yapmayı düşünüyor olabilirler. 2 senedir epey para verdik ve seneye full bird hakkına sahip olur.

Çevrimdışı Hollywood

  • Laker
  • ***
  • İleti: 292
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: #1 Kentavious Caldwell-Pope
« Yanıtla #29 : 26 Haziran 2019, 18:43 »
Ödül töreninde de Jeanie Buss'ın yanındaydı gördüğüm kadarıyla. Menajeri zaten malum Rich Paul. Geçen sene nefret ettirdi kendinden kesinlikle. Teorim şu; takımın 3&d'ye çok ihtiyacı var ve duruma göre düşük bir ücretle anlaşma yapmayı düşünüyor olabilirler. 2 senedir epey para verdik ve seneye full bird hakkına sahip olur.

Kene gibi yapıştı aq evladı :D