Gönderen Konu: Dedikodular, senaryolar..  (Okunma sayısı 13871 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DeadAsDeadCanBe

  • Sophomore
  • **
  • İleti: 231
Ynt: Dedikodular, senaryolar..
« Yanıtla #140 : 30 Ocak 2019, 22:11 »
Belki burası yeri değil ama Lakers nefretinden, çeşitli podcastlerde belki burada da saygı duyulan 'adam'ların "Kuzma rotasyon oyuncusu abi yea!" demesine hiç mi hiç saygım yok.

Havlamanızdan bıktık. Belki bu sene belki bi sonrakine; seve seve yine biat edeceksiniz.
« Son Düzenleme: 30 Ocak 2019, 22:18 - Gönderen: DeadAsDeadCanBe »

Çevrimdışı Hollywood

  • Laker
  • ***
  • İleti: 291
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Dedikodular, senaryolar..
« Yanıtla #141 : 31 Ocak 2019, 00:24 »
Belki burası yeri değil ama Lakers nefretinden, çeşitli podcastlerde belki burada da saygı duyulan 'adam'ların "Kuzma rotasyon oyuncusu abi yea!" demesine hiç mi hiç saygım yok.

Havlamanızdan bıktık. Belki bu sene belki bi sonrakine; seve seve yine biat edeceksiniz.

Mesela Kaan Kural'ı severim. Ama Ingram'ı bu kadar gömüp Jaylen Brown'ı falan bu kadar ovarrete etmesine anlam veremiyorum. Jaylen Brown yahu. Neyse herhangi bi etkileri yok zaten, çok takmaya da gerek yok :D

Çevrimdışı Hollywood

  • Laker
  • ***
  • İleti: 291
  • Cinsiyet: Bay


Çevrimdışı Hollywood

  • Laker
  • ***
  • İleti: 291
  • Cinsiyet: Bay

Çevrimdışı lakerforever

  • Laker
  • ***
  • İleti: 264
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Dedikodular, senaryolar..
« Yanıtla #145 : 31 Ocak 2019, 10:32 »
Martı reis,Pelicans'ın son intro videosunda yer almamış

https://www.instagram.com/p/BtSAiRvI2GS/

Çevrimdışı yituruz

  • Superstar
  • ****
  • İleti: 672
Ynt: Dedikodular, senaryolar..
« Yanıtla #146 : 31 Ocak 2019, 10:38 »
Martı reis,Pelicans'ın son intro videosunda yer almamış

https://www.instagram.com/p/BtSAiRvI2GS/

Aynen, yavas yavas siliyorlar her yerden. Pelicans bu soru isareti icinde 3-4 ay gecirmek yerine yara bandini hizli bir sekilde koparir mi gorucez. Umarim koparir.

Çevrimdışı Damar

  • Yönetici
  • Laker
  • *****
  • İleti: 194
Ynt: Dedikodular, senaryolar..
« Yanıtla #147 : 31 Ocak 2019, 12:57 »
Şu R.Paul vs gerzekleri yüzünden markette itici hale geldi iyice Lakers. Kahwi olayındaki gibi Lakers hariç herhangi bişey kafasına girmişler. İnsanlar da aptal değil, aklını karıştırdığın adamı sana vermemekten başka kozları kalmıyor. Profesyonel bi iş dalı olsa da kin güdülmesi gayet doğaldır.

Çevrimdışı yituruz

  • Superstar
  • ****
  • İleti: 672

Çevrimdışı Pardus

  • Laker
  • ***
  • İleti: 314